måndag 17 januari 2011

Idag ringde de från psyk och erbjöd mig en tid till min doktor på onsdag. Blev glad och nervös på samma gång. Nu har jag försökt skriva ner vad jag vill ha sagt. Jag vet inte om jag rakt ut kan berätta för henne att jag har slutat med en medicin, nu när jag mådde så bra psykiskt? Men jag vill inte gå upp mer i vikt - det har jag bestämt. Så får det bli som det blir.
Jag var ute och gick/halkade en promenad nyss. Helt sjukt va halt det är. I lördags föll jag och knäna fick ta stöten, jag är blåslagen och har ont. Nu är jag hemma igen och sitter och fryser/har frossa, tror det är utsättningssymtom på medicinen. Blandat med gråt. Tjuter lite titt som tätt. Jag är inte klok. Min hjärna mår inte bra just nu.
Och min andra hälft ligger och snörvlar - jag har inte tänkt att bli smittad. Han smittar väl mig för att jävlas, tydligen har jag snarkat mig genom natten som gick, jag vaknade flera gånger av att han knuffade på mig. Inte snarkar väl JAG???

Inga kommentarer: