söndag 16 januari 2011

Jag har varit ensam hela helgen och det har inte varit speciellt roligt. Jag håller på att sätta ut Zyprexa och jag vet inte om det är orsaken till att jag både psykiskt och fysiskt mår dåligt. Jag gissar på det. Idag känner jag mig låg och ledsen, jag har gråtit en del och känner mig allmänt utanför och svag. Jag sitter och väntar på att min man ska komma hem, det dröjer några timmar så jag får försöka fylla dagen med något konstruktiv även om jag mest bara sitter här och stirrar ut i luften och är ledsen. Jag vet inte hur min framtid ska bli, jag känner mig oerhört förvirrad och psykiskt nergången. Vilka mediciner ska jag äta? Och är det rätt att stoppa i mig en massa kemikalier? Kommer jag att jobba 75 % igen? Kommer min man att orka med mig även i fortsättningen? Kommer jag att fortsätta vara ex-anorektikern? Kommer jag att orka fortsätta jobba med mina svårigheter? Usch, nu orkar jag inte med någonting och om min terapeut ringer i morgon kommer jag inte att orka prata. Jag har ingen lust att yttra mig alls. Jag är så trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag hatar när frågorna snurrar sådär. Önskar det fanns en avstängningsknapp. :(

Kram!

Miriam sa...

Tack för din hälsning! Skickar dig en kram också!