onsdag 23 februari 2011

Hur kallt kan det bli? Minus 21 och ut på cykeln till station kl 06 - det var inte skönt. Speciellt när man är envis och inte ska ha mössa. Fick "vård" idag, en ny session med ECT. Efter det är jag utslagen i flera timmar. Har sovit en del och handlat lite mat.

Känner mig som två stycken för tillfället. En som är gift och som döljer hur det ligger till. Och så en som mår dåligt. Min man har börjat reagera aggressivt på mitt beteende. Han blir arg. Det är inte trevligt och gör mig rädd. Så därför pratar vi inte om mitt psyke för tillfället. Jag får ta det med min kontaktperson. Var hos arbetsterapeuten i går, vi pratade mycket om mitt självdestruktiva beteende och hur vi ska tackla det. Hon är riktigt klok och träffar mitt i prick varje gång.

Oj vad det ekar i min skalle, den är verkligen utblåst. det enda den duger till nu är att titta på tv3 0ch såpor. Jag får återkomma när jag har nåt mer vettigt att säga.

Inga kommentarer: