måndag 11 april 2011

Jag överlevde första dagen på jobbet! Skönt, har skrattat idag och alla har kommit med glada kommentarer. Får akta mig för att inte låta det tippa över i något slags vansinnigt glädjerus. Sov nästan inte på hela natten och gick upp tidigt - konstigt att behöva ha en tid att passa. Kom till jobbet och tittade i min låsta hurts där jag har alla mina lösenord till alla program och hittade där 2 trosor!!!! Mina trosor. Hur i all sin dar har de hamnat där? Jag måste ju ha varit ganska så snurrig innan jag blev inlagd. Herregud! Vilken tur att hurtsen var låst. Min kontaktperson från psyk ringde precis - hon tycker jag håller på att bli manisk. Men jag vet inte, jag är ju egentligen bara så himla glad att allt har gått så bra så det är ju inte att undra på att jag är så uppåt. Länge sedan jag var så glad. Och inte tog jag ECT i förra veckan för att jag tyckte att jag mådde så bra. Ska ha ECT på onsdag och då ska jag gå. Det har jag lovat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir du inte mer manisk av ECT? Men jag är glad att du har fått skratta idag.

Kram!

Anonym sa...

Skönt att du får vara glad. Och du bjöd mig på ett skratt med trosorna i hurtsen.
Ta det försiktigt nu, även om du är glad och har energi!!!

S sa...

Kan vara en svår balansgång mellan att ha kul och att ha för kul. Jag vet att det är tråkigt att lyssna på folk som har åsikter men ibland är det bra... Men jag hoppas du får må ok nu.

Kram!

LillaMy sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden. Hoppas att du får en dag i morgon med då du får skratta :)

Kram på dig!