onsdag 27 april 2011

Nu för tiden övar jag mig i att vara uppriktig, att inte försöka prestera vara någon annan än den jag är, att känna mig duglig. Så idag träffade jag min kära kurator och jag satt bara där och var den jag är och det gick bra. Nu är det bara besök hos psykiatern på fredag som ska avklaras och jag har skrivit ner hur det egentligen är och hoppas att jag vågar lägga fram detta till henne.

Pengar är det inte mycket av nu för tiden, 28 kronor i lön och skit usel utbetalning från FK - för att jag legat inne - men vi tror att vi ska klara det, får lägga undan räkningen från sjukhuset, inte mer än rätt.... Är sugen på att köpa en sommarklänning på Åhlens. Shit.

Varit hos sonen och diskat. Fy vad det så skitigt ut. Jag diskade och la i en tvätt. Känns bra fast fel förstås. Han är ju 21 år och borde själv. Men är man mamma så är man mamma. Händer inte så ofta....

Köpte en skalpell som jag har gömt. Bara ifall att.

1 kommentar:

S sa...

Väldigt bra gjort av dig att vara ärlig! Särskilt när det är svårt för dig.

Kram!