söndag 10 april 2011

Många dagar sedan jag skrev här. Mår mycket bättre nu. Har legat inne i flera veckor och mått dåligt. Ska göra vad jag kan för att inte bli destruktiv igen. Genomgått många och långa diskussioner med min man och mina barn. Och titta på mina ärr och förstå konsekvenserna av mitt handlande nästa gång jag mår dåligt. Göra vad som helst utom att skada mig. I morgon börjar jag på jobbet igen och jag är sjukt nervös inför det. Knappt sovit några timmar i natt. Jag ska ut och gå en lång promenad nu och hoppas att jag ska må bättre efter det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att höra av dig. Jag började bli lite orolig för dig. Synd att du har mått så dåligt, men jag är glad att du mår bättre nu.

Kram!

S sa...

Har saknat dig (fast gissade att du var inlagd). Hoppas det känns lite bättre nu. Det kan vara svårt med omställningen att komma hem när man varit inlagd så länge. Ta hand om dig!

Kram!

Miriam sa...

Tack för era kommentarer, det värmde! Har gått en lång promenad och mår bättre nu. Skön söndag och ska försöka heja på mig själv och klara av att gå till jobbet i morgon. Och hoppas att ni mår bra också! Kram på er!