lördag 30 april 2011

Vilka diagnoser ska stå på läkarintyget? Hm. Vilken ska vi sätta som huvuddiagnos? Sa min doktor. Bipolär typ 2. Ätstörning/anorektisk och tvångssyndrom. Konstigt att jag står upprätt. He-he. Och så ändrade hon medicinerna och jag väntar på att jag ska må dåligt när jag sätter ut medicinerna, några stycken inte alla förstås. Två stycken. Och ska jag äta godis i kväll? Vill ju så gärna. Tycker så mycket om att äta godis och se en bra film. Så då gör jag väl det. Måste stå ut och klara av den ångesten det kommer att ge.

Redigerat inlägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Diagnoser är ju jäkla konstiga. Själv har jag ett antal, och de verkar bara växa med tiden.

Jag hoppas dock att du blir nöjd med intyget, oavsett vad de sätter som huvuddiagnos.

Kram!

S sa...

Som Charlyene hoppas jag att läkarintyget blir bra oavsett. Det är inte alla läkare som kan skriva bra intyg.

Hoppas du äter godis och ser på film.

Kram!