söndag 16 maj 2010

Söndagsspråk

Idag har allt bara gått av farten, jag har inte suttit ner mycket. Det har varit fönsterputs, tvätt av kläder, disk, promenader, middagslagning, det har gått runt och runt. Mår inte speciellt bra, jag vet inte vad det är, jag bara känner ångesten i mig som river och sliter i mitt inre. Tog till slut en Oxascand, jag känner viss lindring av den men längtar till sängen. Kan inte gå och lägga mig riktigt än, både min man och dotter är ju uppe och kommer så att vara ett bra tag till. Men kanske skulle jag börja läsa boken jag köpte för ett bra tag sedan men som jag inte har haft ro i kroppen till att börja läsa. Jag kan inte koncentrera mig.

I morgon är det jobb igen efter två veckors semester, det blir lite pirrigt tycker jag. Det är 4 st sekreterare som ska sägas upp och de är namngivna (inte mig), men de ville ha ett möte till och jag tänker som så att det kanske är jag som får gå i allafall? Och vad har de att erbjuda då? Bidrag till utbildning? Förflyttning? Det är nästan som att jag önskar det, för att komma vidare. Jag misstrivs så.

Nu ska jag se TV med dottern. Sov så gott efter det!

Inga kommentarer: