onsdag 15 juli 2009

Åskoväder

Det känns som både åskoväder ute och inne - inne i mig. Det är en konstig känsla att jag är så orolig så jag inte kan sitta still, inte kan läsa, inte fika utan bara far omkring och att jag inte förstår VARFÖR?
Om en vecka är min terapeut tillbaka, det ska bli fint, men känner mig lite irriterad på mig själv att jag är så fucking beroende av henne. Och ingen kallelse till hand och plastik i dag heller. Jag vill ha en kallelse så jag kan få ta bort det fula från min kropp. Bort, bort.

I morgon kommer min dotters kompis från USA på besök, hon ska sova över en natt. Min dotters andra kompis kommer också. Well, I have to try to speak som english....I will try to act calm och relaxed... Jag brukar alltid göra bort mig, men ska hålla mig lugn och bara vara avslappnad så kommer nog orden av sig självt.

I morgon är det nästsista dagen på jobbet, det känns så SKÖNT! Jag är så trött på mitt tråkiga jobb. Idag har jag varit hemma och varit sjukskriven och det var underbart. Var ute 8 km och sen har jag pysslat lite hemma. Skulle grilla, men då började det givetvis regna. Nu är det fint igen. Har tagit en Propavan i tillägg till annat, så jag ska få sova gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är man beroende av sina terapeuter och läkare på VUP. Jag har blivit det.