tisdag 14 juli 2009

Trött

Ja, idag är jag trött. Trött på att jobba. Trött på att prata. Har varit med mina nya jobbarkompisar och det kostar på. Nu har jag fikat och borde känna mig relaxad, men icke. Jag känner mig stressad och orolig och jag kan inte sätta fingret på vad det är för något. Jag ska ut och gå en sväng, kanske det hjälper. Och så ska jag ta in vågen och kolla min vikt i morgon bitti. Borde inte göra det, väger jag för mycket så blir det kris. Men det känns bra i kroppen så jag får ta med mig det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du skall strunta i vågen för din stress kommer inte att försvinna om det skulle peka uppåt.

Kanske du skall gå och lägga sig tidigt idag. :P

Anonym sa...

Jag tycker att du skall strunta i vågen för din stress kommer inte att försvinna om det skulle peka uppåt.

Kanske du skall gå och lägga sig tidigt idag. :P