lördag 11 juli 2009

Kall kväll

Det är kallt ikväll - jag vet för jag har varit ute med min familj och ätit + mina föräldrar. Det var kallt på många sätt och vis. Vi åt på Radisson och det var gott. Jag åt givetvis inte upp min mat, men skyller på att jag fick så mycket. Misstänkte att det var 40 % grädde i såsen, det såg så ut nämligen. Min dotter på 23 underhöll sällskapet och tog hand om min mor - jag är henne evigt tacksam för det. Själv kan jag knappt titta henne i ögonen. Jag berättade inget om hudcancern, jag orkar inte det, det blir sån uppståndelse och jag hatar det.

Nu är det väl snart dags att gå och lägga sig, jag tog en Oxascand för att lugna nerverna, är nervös och kommer inte att somna självmant i kväll. Jag längtar till de åker i morgon och jag kan få lugn och ro i själen.

Min dotter är på stan, hon är en riktig festglad person, sorgfri och lycklig. Ibland avundas jag henne, vi är inte lika på så sätt. Min son sitter hemma, han spelar nåt på datorn och ska åka in till stan för att hämta flickvännen. Och lilla jag och min lilla man ska dra oss tillbaka snart. En puss får det bli!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det skönt att få träffa sin mamma men det blir mycket av det goda ibland. Håller med dig om det.

Ha du en mysig kväll (igår) med din man istället.