söndag 5 juli 2009

Fika

I dag har vi varit på fika hos grannen. Det tillhör ovanligheterna eftersom jag aldrig vill. Jag kan orka en timme men sen vill jag hem igen. Jag vet inte varför, jag blir bara helt slut. Satt i 1½ timme, jag frös och i huvudet bara snurrade det. Till slut gick vi hem. Det var trevligt, jag ska erkänna det, men jag vill helst bara hem. Hem, hem. Sicken tråkmåns jag är.

Nu har jag duschat och tagit på pyjamas fast klockan bara är halv åtta. Jag har tagit en halv Oxascand och ska ta en Propavan också så jag somnar i tid, ska upp kl 05 imorgon bitti - dags att jobba lite igen.

Hoppas ni alla får en fin dag i morgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst kan det vara trevligt att komma ut ibland men att sitta inne hos någon grannen känns lite väl mycket.

Hoppas du fick sovit något i natt?