tisdag 4 augusti 2009

Utflykt

Idag har jag varit på utflykt med min dotter på 23. Vi packade korgen med grekiskt lantbröd, mozarella och parmaskinka + en påse bullar och åkte i väg. Vi tog tåget in till stan och gick sedan till stadens å där vi bredde ut filten. Det var verkligen trevligt. Håller på att ramla ner i ett stort svart hål, har svårt att prata och skratta men det hjälpte verkligen att få komma ut och se på vattnet och folk som gick förbi. Det är svårt att ta sig i kragen och ge sig ut när man allra helst vill ligga inne på soffan och stirra.

Det har varit en bra eftermiddag - nåja - så gott som det går. Gjorde middag som jag inte åt av, typiskt, åt knäckebröd och keso i stället. Skulle ju inte göra så men får ta nya tag i morgon! Jag är den födda optimist - ibland.....

Tomorrow kommer min terapeut hit, vi ska göra mat, det blir ju säkert muntert, får anstränga mig då. Hej hopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som en bra picknik ändå. Vad skönt att din terapeut kommer hem till dig. Men jag skulle nog inte vilja ha det så för då kan jag inte vara helt ensam.