onsdag 4 maj 2011

Idag har jag ätit lunch på stan med min man. Det var trevligt. Sedan hittade vi en present till svärfar som fyller år på söndag. I allt detta har jag ägnat mig åt tankeverksamhet ang mat och aktivitet och om jag ska avsluta kontakten med "min" skötare. Kan man "bara" ha kontakt med en läkare lite då och då? Jag känner att jag inte kommer längre med min skötare. Jag känner mig bara dum, dum för att jag inte klarar av det som hon säger att jag ska göra. "Sluta nu och gör så här som jag säger istället!" "Skärp till dig nu" och "Du får skylla dig själv när du är så dum så!!" Jag mår bara dåligt, jag klarar inte av det som hon säger jag ska göra. Det är så svårt.

Det har varit en fin dag med min man, jag älskar honom så högt, han är allt för mig. Ja tillsammans med mina barn förstås. Jag måste skärpa till mig och tänka på familjen. Helgen som kommer blir med mina föräldrar på besök och sedan kalas hos svärföräldrarna. Det ska gå bra!

1 kommentar:

Gryningsljus sa...

Hej! Snubblade in på din blogg i dag. Undrar om det någonstans i din blogg finns ett inlägg med "din historia". Känner igen mig i det du skrivit som jag läst men skulle vilja ha lite mer bakgrundsfakta... Kram till dig som kämpar!!!