fredag 20 maj 2011

Idag kommer min dotter på besök - pluggar annars i Lund - ska bli trevligt att se henne igen. Hon har varit i Stockholm på jobbintervju. Det är inte lätt. Det är inte lätt att vara ung och stå på tröskeln till vuxenvärlden och försöka få ett jobb. Sedan kommer min son - han bor här i stan. Glad över att de vill vara här med mig/oss. Till slut kommer min man som jag älskar. De älskar mig alla trots att jag är så risig. Hjälper mig. Det har varit en jobbig vecka med terapi och ECT. Jag ska inte ge upp. Äta maten. Vara positiv. Tacksam.

2 kommentarer:

S sa...

Det är så härligt när ens vuxna barn som kan stå på egna ben inte glömmer av sin gamla mamma. Jag hoppas ni får en fin dag.

Kram!

Miriam sa...

Nej de har absolut inte glömt bort sin gamla mamma. Jag har tur som inte är bortglömd.