söndag 10 oktober 2010

Den här helgen har jag gått 2,5 mil. Jag är så in i döden trött. Börjar känna mig deppig igen också. Det var länge sedan sist.

Igår fyllde jag år och blev med det väldigt medveten om att jag ju har blivit ett år äldre. Jag börjar känna mig jättegammal men samtidigt barnslig, omogen och till besvär. Jag fick pengar och åkte till varuhuset idag för att hitta "nåt kul". Men jag var bara trött. Gick omkring och slötittade. Hittade inget. Medicinerna gör mig handlingsförlamad och initiativlös. Provade bh. Eller 16 stycken bh. Ingen passade och tuttarna har även dom blivit äldre.... Alltför deprimerande. Jag får nöja mig med de (bh...) jag har.
Jag får gå en runda på stan i morgon efter jobbet, kanske har jag mer lust att hitta något då.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott. & jag hoppas att deppen inte stannar för länge, den är en väldigt ovälkommen gäst.

Kram!

Ylva sa...

Grattis i efterskott. :D Ja att hitta bh:ar är svårt.

S sa...

Låter trist. Grattis ändå, jag är glad att du blev född.

Kram!

Miriam sa...

Charlyene: Nej,deppen får inte stanna för länge, jag ska inte "odla" den. Kram!

Miriam sa...

Ylva: Bh är svårt, och speciellt att prova, allt ser fel ut tycker jag... Kram!

Miriam sa...

S: Tack för det, jag får väl vara glad att jag blev född också, även om livet är en labyrint med prövelser, jag hoppas jag ska klara av ett år till. Kram!