lördag 16 oktober 2010

Jag har min familj runt ikring mig, som ger mig kärlek och värme. Detta med ECT´n igår gör att jag mår ganska bra idag. Jag har varit ute och gått en lång promenad i skogen, solen låg på och det var gudomligt vackert. Sedan låg jag i sängen och småsov en stund och nu har vi precis ätit middag.
Vi har dottern från Lund på besök och jag tvingas till att göra en massa saker jag inte vill, men som är bra för mig, jag vet ju det. Jag skulle ju allra helst vilja ligga här hemma i min ensamhet och småäta. Men icke. Ikväll är det bio, sonen kommer också. Nu måste jag gå och klä på mig nåt vettigt. Och fara iväg.

2 kommentarer:

S sa...

Så skönt att höra att du mår bättre.
Hoppas du ändå får det trevligt med din familj när ni väl kommer iväg.

Kram!

Miriam sa...

S: Det är väldigt skönt att känna att det vänder, och vi har haft en trevlig lördag. Kram!