fredag 22 oktober 2010

Jag har ännu inte riktigt kommit mig efter läkarbesöket, jag känner mig förvirrad och ensam. Mår inte alls något bra. Jag ska försöka tänka positivt och göra bra saker. Jag var och köpte garn i förrgår så nu blir det halsduk. Ganska trevligt faktiskt, att sticka menar jag. Jag ska försöka tänka positivt på mitt jobb också och igår var jag och köpte en kjol en storlek större än vanligt, helt ok! Ikväll blir det bio, det ska bli trevligt. Försöker se vad livet har att erbjuda - kan det vara något för mig?

4 kommentarer:

S sa...

Livet är faktiskt inte så tokigt ibland trots allt. Jag har en halsduk som jag började sticka i vintras men den blev aldrig klar. Kanske borde ta itu med den igen nu, börjar ju bli väder för det. Hoppas du får en trevlig biokväll.

Kram!

LillaMy sa...

Jag håller ockå på med en halsduk, som i och för sig har fått hålla sig i vila ett tag. Kanske ngt för mig att ta tag i igen. Vi kommer nog ha världens mysigaste halsdukar när de väl är färdiga, tror du inte?

Hoppas bion blir bra ikväll. Ha det super. Kram!!

Miriam sa...

S: Nej, dagen idag har varit väldigt trevlig och bion var topp underhållning med Skarsgård och Dalle. Livet är lite ljusare..Kram!

Miriam sa...

My: Ja vilka halsdukar som kommer att vandra omkring! jag har hittat ett riktigt mysigt yllegarn som inte sticks, hoppas det inte luddar bara... Kram!