tisdag 5 oktober 2010

Igår var jag hos terapeuten, vi pratade en hel del om det som hände när jag gjorde mig illa och varför och varför jag inte hade ringt henne när jag mådde dåligt. Det blev ett konstruktivt möte och jag mår bra idag. Problemet är att när man väl har bestämt sig för att göra illa, så är det svårt att släppa tanken. Tyvärr.

Igår kväll var det hetsätning och jag mådde skit och åt allt jag kom över och mådde ännu värre när det var över. Idag har jag vägt mig och vikten har ökat. Jag försöker tänka att jag ju SKA gå upp i vikt men det är så SVÅRT att tolerera den nya vikten. Byxorna spänner och jag känner sån avsky och äckel över mig själv. Så man vill spy. Men jag får försöka tänka att jag är duktig som har gått upp. Och tycka att det är helt ok att byxorna sitter åt. Ikväll ska jag INTE hetsäta.

1 kommentar:

S sa...

Det är märkligt hur svårt det är att få det ur skallen när det väl fastnat.

Maten kan jag inte säga något om, jag hoppas bara att det ska gå bättre.

Kram!