tisdag 23 november 2010

Jag har i snöstormen kommit hem igen efter kurs - tvådagars - med arbets"kamrater" på en kursgård i ödemarken. Jag var väldigt nervös för hur det skulle gå för mig, jag menar - jag har ju precis kommit hem från sjukhuset. Men jag har klarat det ganska bra, har ansträngt mig och varit social så gott det har gått. Pratat med arbets"kamrater" som jag vanligtvis undviker i min vanliga vardag. Det värsta/bästa har varit all mat jag har "utsatts" för. Sjukt god mat! Jag har säkert gått upp flera kilo och inte har jag kunnat gå ut på promenad och definitivt inte idag, vi har snöstorm där jag bor. Jag får hålla mig lugn och försöka inte drunkna i ångest. I morgon är det ECT. Jag får ladda för det.

6 kommentarer:

S sa...

Ojoj så duktig du har varit! Det skulle verkligen ha varit en svår utmaning för mig. Särskilt att vara "instängd". Hoppas det går bra med ECT:n.
Kram!

Anonym sa...

Wow, det skulle jag aldrig ha klarat. socialt umgänge är inte min grej... :)

KRAM!

LillaMy sa...

Fattar du vad du är bra, som pallar med 2-dagars kurs med jobbet. Sjukt bra bara. Var stolt som tusan, och de där kilona som du går och tänker på....skit i dom...försök i alla fall.

Kram!

Jag har avslutat bloggen... sa...

Du är duktig som klarade det. Jag hade aldrig klarat det, jag måste ha med min man om jag ska ligga borta. Hoppas ect kan hjälpa dig.
Kram Pia.

Anonym sa...

önskar dig lycka till i snökaoset och med ect:n....
kram

Miriam sa...

Tack alla för era kommentarer! Jo jag är väldigt stolt över min gärning! Jag hade inget val liksom. Klart jag kunde ha sjukskrivit mig men då hade det väl blivit ännu värre för mig sen med alla kamraternas kommentarer och utanförskap. Nu är det gjort! Kram till er alla!