onsdag 17 november 2010

Ledig idag och snart ska jag ge mig iväg. Har planerat det så att jag ska gå en långpromenad i staden innan jag träffar läkaren. Jag tycker att det är ett dilemma om hur mycket jag ska berätta för läkaren, ska jag dölja eller visa fram? Hur kommer läkaren att reagera om jag beskriver mitt svarta jag? Kanske bäst att dölja? Ska jag sminka mig och ta på mig fina kläder för att visa att jag mår bra? Eller ska jag gå osminkad och med myskläder? Nej den här gången tror jag att jag inte ska pynta mig. Visa hur det står till istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en bra plan. Hoppas att läkaren är förnuftig och kan hantera det!

Kram!

S sa...

Någonstans får man göra ett val: vill jag ha det som jag har det eller inte? Om inte, så är man mer eller mindre tvungen att öppna upp så att de som ska hjälpa har en chans att förstå situationen. Jag hoppas verkligen det går bra för dig idag!
Kram!

Miriam sa...

Charlyene: En bra plan som utföll bra!

Miriam sa...

S: Jag tog mitt val - visade upp hur det är och det utföll bra!