fredag 9 oktober 2009

Frustration!!

Jävla datorhelvete...jag blir galen! Jag har fått ny mobil och sitter här och försöker få musik från en cd och in i mobilen. Det går inte och jag blir så jävla arg! Hoppas min it-son kommer förbi och hjälper sin gamle mor....

Annars mår jag rätt bra idag, jag fyller år och har bestämt att detta ska bli en bra dag och jag känner mig lugn och fin, det är nästan så man knappt tror det och går och tänker att "snart vänder det", vilket är urlöjligt istället för att njuta av mitt fina humör. Idag när jag var hos terapeuten hade vi inget att prata om eftersom jag var på mitt fina humör och inte hade behov av att säga ett dugg. Bra!

Det är bäst att njuta för i morrn kommer mina föräldrar och då brakar helvetet lös, jag hoppas jag ska kunna ta dem med en klackspark och inte bli tokig.

Nu ska jag ut och gå i höstvädret, dammsugningen kan jag ta sen!

3 kommentarer:

S sa...

Hoppas du fick en fin födelsedag och lät dammsugaren stå!

Föräldrar ja, ett evig knepigt kapitel. Man får andas djupt och tänka att även denna dag kommer att gå över. Hoppas det inte blir så illa trots allt.

Anonym sa...

Grattis i efterskott. Ja du skall leva med ditt glada humör och hoppas att det blir bra ändå när dina föräldrar komer.

Bloggullet sa...

Grattis på födelsedagen i efterskott.
Min mor kan förstöra mitt humör på en sekund, så det är inte lätt.

Just det att inte ha något att säga på psyk när jag är glad känner jag igen.

När det gäller sortering så är det just det att det ska ta slut som jag eftersträvat. Och det sporrar ju att du har klarat det.
Kram