söndag 4 oktober 2009

Min kropp är ledsen

Idag har jag varit på seans och blivit "avläst". Mediumet sa att min kropp var tömd för energier och att jag var som en bil utan bensin. Att jag ställer orimliga krav på mig själv. Jag började först skratta nervöst och satt sedan och vred mig i nervositet. Jo, så är det. Min kropp är ledsen och missbrukad. Inte konstigt att den gråter varje dag. Tänk att jag går att avläsa så där???

Ibland kan jag tänka att psyk-vården ställer stora krav på mig, eller också är det så att JAG gör det. Ibland kan jag tänka att jag borde sluta med terapi för att få lite lugn och ro. Att jag är sliten och deprimerad.

Nu har jag bestämt mig för att ta Zyprexa tre gånger i veckan. Jag får inte det, men det skiter jag i. Ska se om det fungerar. Och att jag inte fortsätter att gå upp i vikt.

2 kommentarer:

S sa...

Jobbigt när det blir ett jobb att förändra sig själv, när man förväntas (av sig själv och andra) prestera även där. Jo, nog behöver man en paus ibland, bara få vara som man är på gott och ont.

Anonym sa...

Skulle aldrig våga gå på någon seans eller spåkvinna. Är rädd för framtiden.