lördag 4 september 2010

Bröllopsdag i morgon - som firades idag - med fika på gammaldags fik i en annan stad -med stans största kanelbullar, tog 25 minuter att äta. Och jag åt upp hela bullen trots ångest, ska det va så ska det va. Sen gick vi på museum. Och sedan besök på stadens största shoppingcenter. Jag köpte rosor till mig själv som jag låtsas vara från min man, eller vi kom överens om att de var från honom rättare sagt. Till middag blev det grillad kyckling, klyftpotatis och rött vin. Sedan godis och drama på tv´n. Så som ni förstår har det varit en bra lördag med mycket äta. Jag kämpar fortfarande med ätstörningsångesten, men jag ska överleva den.

Var hos frissan i förrgår, satt där i 3 timmar och håret blev aningen rött. Hujedamej. Har lite ont i magen över det. Varför skulle jag göra det? Jag blir ju aldrig nöjd ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du slipper ätstörningsmonstret i framtiden, det är en alldeles för tung börda att bära. Men härligt att du fick en fin speciell dag!

Kram!