söndag 5 september 2010

Jag har försökt göra fint här hemma även om lust och ork är obefintlig. Medicinerna gör mig trögstartad och menlös. Jag har ångest i hela kroppen som en klump i magen och hjärtklappning. Tog 2 Oxascand och mår lite bättre nu. Mår också dåligt över mitt nya röda hår, jag måste ringa frissan i morgon, de får hjälpa mig på nåt sätt, det är deras fel, jag tänker inte betala extra. Antingen får de dämpa det röda eller också får de färga det nästintill svart igen. Nu tänker jag titta på tv´n.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mediciner är lite av ett helvete. Utan dem = inte bra, med dem = inte bra fast på ett annat sätt. Lite som att välja mellan pest eller kolera. :(

S sa...

Klart du ska gå tillbaka till frissan angående håret, du ska kunna vara nöjd när du går därifrån, det är deras jobb.

Tänk att man aldrig får slippa tänka på dessa mediciner...

Kram!

Miriam sa...

Charlyene: Ja, det är som pest eller kolera, just nu har jag valt pest...:)

S: Det är deras jobb ja, de ska se till att kunden får det den har önskat och betalat för. Inte mer än rätt. Ska ringa direkt när de öppnar i morgon. Stå på mig!!

Anonym sa...

Åh fel hår kan vända upp och ner på mig också. Mvh en annan pillerknaprande medsyster;).

Miriam sa...

Fel på hår är aldrig bra, energitjuv till tusen!