fredag 11 december 2009

Joho

Kanske det ljusnar lite i periferin? Min man har ringt och hållit på och fixat fram två ECT-behandlingar nästa vecka! Jag känner mig oerhört nöjd och glad och positiv! Kanske kan det vända nu! Min skötare var här hos mig idag, och hon ringde min chef medan jag satt här, och fixade till mina arbetstider nästa vecka så det passar med ECT-tiderna. Jag känner mig som jag inte har gjort på flera månader. En liten sol glimtar till....

Vi har pratat i flera timmar idag jag och skötaren, jag har gått upp i vikt och ska vara glad för det, men det är svårt förstås. Jag ska inte gå ner i vikt igen utan se till så att jag mår bra på måndag när det är dags för ECT.

Hoppas ni alla får en fin helg och att jag kan överleva den utan att gråta. KRAM!

3 kommentarer:

S sa...

Åh, jag ska hålla tummar och tår för dig att det blir bättre.

Maria sa...

Hej vännen! Tack snälla du för din kommentar. Den värmde. Känns lite bättre nu. Ibland känns det bättre av att bara bestämma sig hur man vill ha det med allt och jag tänker så det knakar och tänker ut små lösningar. Får se vart det slutar :)
Härligt att det känns bra med ECT:n. Vilken underbar skötare som lägger ner så mycket tid på att prata. Såna är verkligen guld värda.
Många kramar

Anonym sa...

Åh vad skönt att höra att det ljusnar för dig. Hoppas att du kommer att må bättre efter din behandlingar.

Kram.