söndag 13 juni 2010

Bara gnäll

Jag har fått ny dator. Det är inte lätt. Och jag har inte tålamod. Och jag har glömt massor med lösenord, däribland lösen till bipolarforumet. Tråkigt. Men kanske ska jag låta bli hela forumet. Jag har varit med i så många år och kanske är mitt behov för att lufta min diagnos inte så stort så jag kan lika gärna skippa det. Nåväl.

Idag har jag ont i hela kroppen, som muskelvärk, som om jag skulle ha målat om huset eller skottat snö i ett par timmar. Jag har inte känt något liknande och jag sänder en tanke till de med fibromyalgi, jag förstår att det är ett lidande att ha den diagnosen. Jag har tagit 2 Panodil och försöker ligga still i sängen. Jag fick diagnosen malignt melanom förra året och nu har jag fått för mig att det är det som har spridit sig till hela kroppen.

Hög ångestnivå idag. Jag har bakat scones för att se om det hjälper. Jag ska baka kladdkaka också. Då måste jag väl ha tuktat min ångest. Jag är så orolig.

3 kommentarer:

LillaMy sa...

Hoppas du mår bättre snart.

Kram!

Ylva sa...

Det kan du nog göra. Har inte varit inne där heller på evigheter.

S sa...

Man växer ur forum med tiden, inget konstigt.

Det låter begripligt om du blir nervös när kroppen krånglar och du fått den diagnosen. Jag hoppas det lugnar ner sig snarast så du kan pusta ut för denna gång.