lördag 19 juni 2010

Känslor

Bröllop på tv. Det vet väl alla. Och jag hatar att jag blir rörd till tårar. Victorias vackra klänning och vacker inramning. Jag tittar på mina egna bröllopsbilder och tycker att jag var så där vacker jag med. En underbar vit klänning med diadem i håret. En lycklig dag var det. En vacker dag var det. Min man var vacker och jag var vacker. För många år sedan.

På ett löjligt sätt så blir jag avundssjuk på Victoria som har lyckats bli av med sin ätstörning och inte jag.... Jag vet att jag är för vuxen till att tänka så, men jag kan inte låta bli. Jag skulle också vilja det. Jag skulle också vilja ha lite "fett" på halsen och inte vara såsom en skelettliknande fuling. Få åka iväg till USA och få all behandling som krävs och komma hem igen som en ny kvinna. Kan jag inte få det?

Inga kommentarer: