fredag 23 juli 2010

Äntligen fredag!

Hjärnan är helt förvriden känns det som. Jag uppfattar saker fel, känner mig trög och utan koordination. Glömmer ständigt hur jag gör saker. Kan borsta håret för att några timmar efteråt inte veta hur jag ska hålla borsten. Min hjärna är som ett äggskal känns det som. Tomt och öde. Fragile.

Idag kommer annars mina föräldrar på besök. Det ska bli skoj/hemskt. Jag har bestämt mig för att vara en stark, stolt, rakryggad kvinna i mina bästa år som tål vad som helst = superkvinnan. Jag ska inte böja rygg, skära hål på armen, gråta. I allafall inte idag/imorgon - så får jag bryta ihop på söndag istället. :)

Sitter på jobbet och har hållit på med papper hela dagen = hemskt tråkigt. Ska vara tacksam att jag har ett jobb, men måste klaga lite och hata jobbet i allafall. Har nu fikat i 30 minuter. Tre koppar kaffe. Måste dricka lite vatten också så jag inte torkar ut. Kul det skulle ha varit om jag blev till ett russin - ja det kanske jag blir i allafall eftersom jag nått medelåldern och lär rynka ihop vare sig jag vill eller inte.

Inga kommentarer: