onsdag 21 juli 2010

Semester!

Sista mötet idag hos min KP (fast hon lär väl ringa imorgon), och det känns SKÖNT! Paus både för henne och mig i några veckor. Helt underbart. Om det skulle vara något ringer jag väl psyk-akuten eller min arbetsterapeut. Men det ska inte vara något. Jag hoppas jag kan njuta av livet välmedicinerad som jag är.

Idag är det min sjukskrivningsdag men jag är lätt nervös och orolig. Kan inte sitta still. Mina föräldrar kommer på fredag - möjligen är det därför det känns oroligt i själen. Ska ut och gå nu. (Har ätit lunch!)

2 kommentarer:

S sa...

Ibland behöver man en paus från terapin (det gäller även när den fungerar bra). Man måste ju hinna med att leva också, testa att stå på egna ben. Hoppas du får ett bra "sommarlov" från vården.

Familjebesök kan vara ångestframkallande på många olika sätt. Hoppas det går bra när allt kommer till kritan.

Kram!

Miriam sa...

S: Ja man behöver verkligen paus från terapi det har jag fått erfara idag (kommer inte ihåg hur det var förra sommaren).

Familjebesök - jag tänker att jag ska vara VUXEN och hålla huvudet högt och inte låta mig trampas på.