tisdag 31 augusti 2010

Jag har brutit min sjukskrivning. Ja, det är hur tokigt som helst och jag mår skit och bara gråter. Min man orolig och elak för att vi förlorar pengar när jag är sjukskriven, min terapeut undrar vad jag ska göra på min lediga tid - och jag vet - det får inte bli nya tvångsmässiga handlingar och motionering och äta dåligt. Så jag gick till chefen idag och berättade att jag ska jobba som förut. Så jobbade jag idag och grät vid datorn och gick hem kl 14. Så blev det med det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att höra att du ska behöva känna pressen att jobba när du mår så kasst. :(

Kram!

S sa...

Vilken jobbig situation du har. Pest eller kolera liksom. :(

Kram!

Miriam sa...

Ja - pest eller kolera. Mår lite bättre idag onsdag även om jag grät i morse när jag vaknade.